Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.

Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.
62 000 (Stała)

Mercedes-Benz 500 SL 1982 – Klasyczny Kabriolet z Potężnym Silnikiem

Dane Techniczne:

• Rok produkcji: 1982

• Silnik: 4973 cm3, V8

• Moc: 228 KM

• Skrzynia biegów: Automatyczna, 4-biegowa

• Przebieg: 150 000 km

• Nadwozie: Dwudrzwiowy kabriolet

• Dodatkowe wyposażenie: wersja z siedzeniami z tyłu, dach hardtop

Na sprzedaż klasyczny Mercedes-Benz 500 SL z 1982 roku, jeden z najbardziej poszukiwanych modeli wśród kolekcjonerów. Auto wyposażone jest w najmocniejszy, 5-litrowy silnik V8 o mocy 228 KM, zapewniający wyjątkowe doznania z jazdy wyposażony w 4-biegową automatyczną skrzynię biegów.

Dwudrzwiowy kabriolet, który dodatkowo oferuje opcję tylnego siedzenia, co zwiększa jego praktyczność. Ciekawa kombinacja kolorystyczna – granatowa karoseria połączona z szarą tapicerką – dodaje mu elegancji i wyróżnia na tle innych modeli.

Stan samochodu:

• Powłoka lakiernicza: Wymaga poprawy

• Uszczelki gumowe: W stanie średnim

• Elementy chromowane: Część z nich wymaga odnowienia

• Deska rozdzielcza: Posiada pęknięcia

• Blacharsko: w przyzwoitej kondycji, bez widocznych dziur, początkowe ogniska korozji

• Technicznie: samochód zapala i jeździ

Mercedes-Benz 500 SL to świetna inwestycja dla miłośników klasycznych aut, szczególnie w wersji z najmocniejszym silnikiem. Mimo kilku elementów wymagających renowacji, samochód jest w dobrym stanie mechanicznym i oferuje wiele potencjału jako auto kolekcjonerskie. Zapraszamy do kontaktu i obejrzenia tego unikalnego egzemplarza na żywo!