Maserati Indy 4900 1973 r.

PolecanePopularne
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.
Maserati Indy 4900 1973 r.

Maserati Indy 4900 – włoska ikona V8 z duszą sportowca | 1973 | Europejska wersja |
Wkrótce do kupienia na aukcji

 

Witaj w świecie, w którym luksus łączy się z czystą adrenaliną. Gdzie linie nadwozia są dziełem sztuki, a dźwięk silnika to symfonia dla ucha prawdziwego entuzjasty. Przed Tobą Maserati Indy 4900 – coupe, które nie tylko przyciąga wzrok, ale także niesie ze sobą historię wielkiej motoryzacyjnej pasji.

Ten egzemplarz z 1973 roku to reprezentant ostatniej i najbardziej dopracowanej wersji modelu Indy, wyposażony w najmocniejszy silnik V8 o pojemności 4.9 litra. To maszyna z duszą – stworzona dla kierowców, którzy czują więź z klasyką, ale wymagają więcej niż tylko pięknego wyglądu.

Dane techniczne:

  • Silnik: wolnossący V8 4.9L, 315 KM / 481 Nm
  • Skrzynia biegów: manualna, 5-stopniowa
  • Napęd: tylna oś (RWD)
  • Prędkość maksymalna: 265 km/h
  • Przyspieszenie 0–100 km/h: 5.7 s
  • Waga: 1670 kg
  • Kolor nadwozia: po renowacji, lakier w doskonałym stanie
  • Wnętrze: zachowane w oryginale – klasyczna włoska elegancja

Historia i stan pojazdu:

Auto zostało wyprodukowane przez Maserati we Włoszech i od 10 lat znajduje się w rękach obecnego kolekcjonera, który dbał o jego mechanikę i prezencję. Od momentu zakupu przejechało ok. 5000 km, w tym trasę Polska–Niemcy. Zarejestrowane w Niemczech, jego licznik przebiegu wskazuje 10 029 km (licznik pięciocyfrowy).

Po zakupie wykonano pełne lakierowanie nadwozia oraz wymianę wielu elementów gumowych w zawieszeniu i układzie jezdnym. Wymieniono wszystkie płyny eksploatacyjne. Auto jeździ, skręca i hamuje jak się od niego oczekuje. Skrzynia pracuje płynnie, prowadzenie daje ogromną satysfakcję.

Zaznaczam, że auto charakteryzuje się pewnym zużyciem typowym dla tej klasyki: zauważalne zużycie oleju silnikowego oraz na jednym z cylindrów jest wyraźnie mniejsza kompresja – co jednak nie odbiera mu wartości jako kolekcjonerskiej inwestycji z potencjałem wzrostu.

 

Dlaczego warto?

Maserati Indy 4900 to nie tylko rzadki klasyk zbudowany w czasach, gdy Maserati wciąż było rodzinną manufakturą tworzącą samochody z duszą. Wersja 4900 to najbardziej poszukiwana odmiana – najmocniejsza, najbardziej dojrzała konstrukcyjnie, z najlepszymi osiągami.

To idealny wybór dla kolekcjonera, który ceni europejskie pochodzenie, oryginalne wnętrze, piękną prezencję oraz możliwość dalszego doskonalenia mechanicznego. Taki egzemplarz nie tylko dostarcza emocji, ale także z roku na rok zyskuje na wartości.

 

Nie pozwól, by ten klasyk odjechał komuś innemu.
Zadzwoń, umów się na oględziny i pozwól sobie na przygodę z Maserati, która zacznie się od obrotu kluczyka, a skończy… kto wie – może nigdy.