Jaguar E-type coupe 1970 seria II

Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
Jaguar E-type coupe 1970 seria II
89 000 (Stała)

Jaguar E-Type, znany także jako Jaguar XKE, to legendarny samochód sportowy, który zadebiutował w 1961 roku i szybko zdobył status ikony motoryzacyjnej. Seria II została wprowadzona w 1968 roku i kontynuowała dziedzictwo swojego poprzednika, oferując wyrafinowany styl i imponujące osiągi.

Zewnętrznie Jaguar E-Type Serii II zachował charakterystyczny, smukły design swojego poprzednika, ale przeszedł pewne subtelne zmiany, takie jak większe reflektory, brak znaczników kierunkowskazów na błotnikach oraz zmieniony grill. Jaguar seri 2 był również dostępny w dwóch wariantach nadwozia: coupe i kabriolet, oba oferujące eleganckie i sportowe proporcje.
Pod maską Jaguar E-Type serii II kryła się potężna jednostka napędowa. Większość modeli była wyposażona w sześciocylindrowy silnik o pojemności 4.2 litra, który generował imponującą moc i moment obrotowy, zapewniając przy tym dynamiczną i ekscytującą jazdę. Manualna skrzynia biegów była standardowa, chociaż dostępna była również wersja z skrzynią automatyczną.

Wnętrze Jaguar E-Type serii II kontynuowało luksusową tradycję marki, oferując wygodne fotele, wysokiej jakości materiały wykończeniowe i ekskluzywne detale. Kabriolet był wyposażony w manualnie składany dach, który umożliwiał jazdę z wiatrem we włosach, podczas gdy coupe oferowało więcej przestrzeni bagażowej i wygodę podróżowania.
Jaguar E-Type serii II 1969 roku jest nie tylko symbolem elegancji i luksusu, ale także legendą motoryzacyjną, która nadal zachwyca entuzjastów swoim wyjątkowym stylem i wydajnością. Dla wielu miłośników motoryzacji jest to jedno z najbardziej pożądanych i cenionych klasycznych samochodów sportowych.

Jaguar E-type coupe seria II

Rok produkcji: 1970

Silnik: 4200ccm; 6R

Skrzynia biegów: automatyczna

Samochód jest oryginalny i kompletny w 90%. Brakuje kolektora ssącego z gaźnikami.

Samochód jest dobrą bazą do renowacji.