Maserati Biturbo Spyder 1987

Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987
89 000 (Stała)

Maserati Biturbo Spyder 1987 Doładowane Dolce Vita

Myśląc o sezonie na jazdę klasykiem, pojawia się wizja kabrioletu ze świetnie brzmiącym silnikiem, takim jak włoskie, dwu i pół-litrowe V6?
Cenisz oryginalność, która pozwoli wyjść poza schemat proponowanych w tej kategorii aut, a która ściąga
spojrzenia nie tylko pośród entuzjastów motoryzacji?
Nadal poszukujesz swojego typu na stylowe pokonywanie kilometrów europejskich dróg w trakcie wypoczynku?
W mediolańskich zakładach
Zagato, w 1987 roku ukończono jedną z 3076 sztuk Maserati Biturbo Spyder, która może być rozwiązaniem.


Dane techniczne:

Rok produkcji: 1987
Silnik: V6 podwójnie doładowany, benzynowy, gaźnikowy
Pojemność silnika: 2491 cm3
Moc: 192 km (141 kW)/ 302 Nm
Skrzynia biegów:  automatyczna, 3-stopniowa
Napęd: tylna oś (RWD)
Prędkość maksymalna: 215 km/h
Przyspieszenie: 0-100 km/h: 7,5 s
Waga: 1245 kg
Kolor nadwozia: Czarny (Nero)
Wnętrze: wykończone w beżowej skórze oraz w drewnie, zachowane w oryginale
Numer VIN: ZAMFL1103HA330934
Rynek pochodzenia: Stany Zjednocznone
Aktualny przebieg: 38 000 km (23 000 mil)

 

Historia i stan pojazdu:

Prezentowane Maserati pochodzi z 1987 roku, i jest już egzemplarzem poprawionym zarówno pod względem zabezpieczeń antykorozyjnych, jak i rozwiązań mechanicznych.
Skrótem, wyeliminowano w nim wiele problemów „wieku dziecięcego”, jednocześnie zachowując najbardziej klasyczną formę jego sylwetki, która przeszła lifting już kilka miesięcy po wyprodukowaniu te
j sztuki.
Nasz egzemplarz zasilany jest podwójnym gaźnikiem Webera, który mimo opinii „kapryśnego”, tutaj nie dostarcza kierowcy zmartwień.

W
ykończenie wnętrza świetnie zniosło próbę czasu, zarówno pod względem kondycji skóry, elementów plastikowych, jak i drewnianych dekorów.
Jedynie na samych fotelach i podłokietniku widać zmarszczenia, lecz próżno szukać w nich jakichkolwiek ubytków.
Będąc egzemplarzem dedykowanym rynkowi amerykańskiemu, nasze Biturbo wyposażone jest w automatyczną, trzybiegową skrzynię, która pracuje płynnie w pełnym zakresie.

Wóz przeszedł w 2024 roku niewielką naprawę blacharsko lakierniczą, brak na nim śladów korozji.
Jest również po serwisie mającym na celu głównie uszczelnienie silnika/wyeliminowanie drobnych wycieków.
Oprócz tego w ostatnich miesiącach regenerację przeszedł układ wspomagania kierownicy oraz pompa hamulca.
Samochód jest zdrowy i gotów do podboju autostrad i bulwarów, posiada pełną dokumentację samochodu zabytkowego w Polsce
oraz certyfikat Maserati Classics.

Dla kogo?

Jeśli cenisz ostre, wyraziste linie połączone z włoską egzotyką, oraz relaksującą, choć lubiącą wysokie obroty charakterystyką silnika, sprawdź nasze Biturbo.
W otoczeniu wysokiej jakości materiałów,
brzmieniu klasycznej, włoskiej „v-szóstki” oraz z dobrą pogodą wokół, trudno o lepsze motoryzacyjne doświadczenia.