Alfa Romeo Giulietta Spider 1962 r.

Alfa Romeo Giulietta Spider to klasyczny i kultowy samochód sportowy typu kabriolet ze stajni znanego włoskiego producenta samochodów. Giulietta została zaprojektowana przez renomowany włoski dom projektowy Pininfarina, który stworzył pojazd o ponadczasowym i eleganckim wyglądzie. Giulietta Spider charakteryzuje się klasycznym kształtem roadstera z długą maską, krótką tylną klapą i eleganckim, nisko zawieszonym profilem.

Alfa Romeo Giulietta Spider jest symbolem „la dolce vita” lat 50-tych we Włoszech, a poruszanie się nią po krętych, słonecznych włoskich drogach było przyjemnością, dzięki zawieszeniu zestrojonym pod kątem sportowego prowadzenia.

Zasilany gaźnikiem silnik o pojemności 1290 centymetrów sześciennych z aluminiowym blokiem oraz głowica z hemisferycznymi komorami spalania, dwa wałki rozrządu i wszystko to połączone z tylnym mostem za pomocą czterobiegowej manualnej skrzyni biegów.

Giulietta Spider jest częścią bogatej historii i dziedzictwa motoryzacyjnego Alfy Romeo, reprezentując epokę, w której włoskie samochody sportowe były znane ze swojego stylu i osiągów.
Prezentowany egzemplarz Alfy Romeo Giulietta Spider został wyprodukowany w 1962 roku i pochodzi z rynku USA. Samochód w bardzo dobrym stanie blacharskim -brak śladów poprzednich napraw oraz znacznej korozji co sprawia, że ten piękny klasyk stanowi idealną bazę do renowacji.
pojemność skokowa 1290cmm – gaźnik solex, 2 wałki rozrządu

moc 80KM
napęd na koła tylne
skrzynia biegów manualna


Chevrolet Corvette C2 Coupe 1965

Chevrolet Corvette C2 Coupe (1965)

Chevrolet Corvette C2 Coupe z 1965 roku to legenda amerykańskiej motoryzacji, symbolizujący potęgę, styl i namiętność do jazdy. To klasyczne auto sportowe zachwyca swoim charakterem, ikonicznym wyglądem i niepowtarzalnym brzmieniem silnika V8. Ten egzemplarz w wyjątkowo niskim przebiegu i idealnym stanie to marzenie każdego miłośnika motoryzacji z całego świata.

Pod maską Chevroleta Corvette C2 Coupe tętni potężny silnik o pojemności 5300 ccm, V8. Oferuje on imponującą moc 300 koni mechanicznych, co zapewnia niezapomniane doświadczenia za kierownicą. Dźwięk tego wyjątkowego silnika to prawdziwa muzyka dla uszu każdego pasjonata motoryzacji. Manualna skrzynia biegów umożliwia kierowcy pełną kontrolę nad przebiegiem i dynamiczną charakterystyką jazdy. Precyzyjne przejścia między biegami dodają emocji i intensywności każdemu przejechanemu kilometrowi.

Samochód został sprowadzony ze Stanów Zjednoczonych, gdzie przeszedł renowację, przywracając mu jego pierwotny blask i wyjątkowy charakter. Zadbany w najdrobniejszych szczegółach. Egzemplarz  ten zachowuje swoją oryginalność i kompletność, gotowy, by dostarczyć niezapomnianych chwil za kierownicą.

Zaledwie 20.000 km na liczniku świadczy o tym, że ten Chevrolet Corvette C2 Coupe był kochany i dbany przez swoich właścicieli. Jego idealny stan techniczny oraz kompletność sprawiają, że jest gotowy do jazdy od razu po odebraniu.

Chevrolet Corvette C2 Coupe to ikona motoryzacji, która wciąż zachwyca swoim stylem, wydajnością i charakterem. Ten egzemplarz z 1965 roku to nie tylko samochód - to historia, która ciągle trwa, przynosząc radość i pasję każdemu, kto ma przyjemność zasiąść za jego kierownicą.

 

Rok produkcji: 1965

Przebieg: 20.000 km

Silnik: 5300ccm; V8

Skrzynia biegów: manualna

Moc: 300 KM

Możliwość finasowania poprzez leasing


Corvette Stingray (C3) 1981 r.

Chevrolet Corvette (C3) Stingray to legenda w świecie samochodów sportowych. Jest to trzecia generacja modelu Corvette, która wprowadziła nazwę Stingray. Produkcja C3 trwała od 1968 do 1982 roku, a samochód zyskał ogromną popularność i uznanie wśród miłośników motoryzacji.

C3 Corvette Stingray wyróżniał się swoim charakterystycznym wyglądem i wyjątkowymi osiągami. Jego aerodynamiczna sylwetka, nisko osadzone reflektory i muskularne proporcje sprawiały, że był to samochód nie do przeoczenia na drodze. Wielu entuzjastów doceniało również jego mocne silniki, które zapewniały imponujące przyspieszenie i prędkość.

Wnętrze C3 Corvette Stingray było równie imponujące jak jego zewnętrzny wygląd. Kabina była zaprojektowana z myślą o komforcie i stylu, oferując wygodne fotele, ergonomicznie rozmieszczone elementy sterujące i wysokiej jakości materiały wykończeniowe. To sprawiało, że podróżowanie tym samochodem było prawdziwą przyjemnością.

Historia C3 Corvette Stingray jest pełna fascynujących faktów i wydarzeń. Model ten był popularny zarówno wśród kierowców codziennych, jak i w świecie wyścigów samochodowych. Wielu kierowców osiągało znakomite wyniki na torach wyścigowych, wykorzystując potencjał i osiągi tego samochodu.

C3 Corvette Stingray jest również obiektem zainteresowania kolekcjonerów i miłośników klasycznych samochodów. Dzięki swojemu unikalnemu designowi i historycznej wartości, jest to samochód, który cieszy się dużym uznaniem na rynku kolekcjonerskim.

Podsumowując, Chevrolet Corvette (C3) Stingray to ikona motoryzacji, która wciąż zachwyca swoim wyglądem i osiągami. Ten legendarny samochód sportowy jest symbolem mocy, stylu i pasji do jazdy. Bez wątpienia, C3 Corvette Stingray zasługuje na swoje miejsce w historii samochodów i w sercach miłośników motoryzacji.

W tym egzemplarzu wykonano:

  • regeneracja układu klimatyzacji
  • regeneracja tylnego zawieszenia (łożyska, tuleje, hamulce, przeguby)
  • regeneracja automatycznej skrzyni biegów
  • regencja i wyważenie wału napędowego
  • montaż systemu audio - wzmacniacz bluetooh, subwoofer

Rok produkcji: 1981

Przebieg: 110.000 km

Silnik: 5700ccm, V8

Skrzynia biegów: automatyczna

Moc: 220 KM

Napęd: na tylną oś

Samochód jest w pełni sprawny, zarejestrowany, ubezpieczony i gotowy do użytkowania.

Możliwość finasowania poprzez leasing.


Hupmobile 1919 r.

Hupmobile, wyprodukowany w 1919 roku na początku XX wieku, stanowił wyraz zaangażowania firmy Hupmobile w produkcję niezawodnych i przystępnych cenowo samochodów, dostosowanych do rozwijającego się rynku.

Odznaczał się charakterystycznym dla epoki designem, z wysoką, imponującą osłoną chłodnicy, na której widniał emblemat Hupmobile – rozpoznawalny symbol marki. Konstrukcja nadwozia, wykonana z drewna i stali, prezentowała typowe, zakrzywione błotniki oraz otwarty styl powozu, popularny we wczesnych latach motoryzacji.
Pod maską krył się czterocylindrowy silnik, odzwierciedlający ówczesne osiągnięcia technologiczne. Choć moc była skromna w porównaniu do dzisiejszych standardów, silnik był starannie dostosowany do celu, jakim było zapewnienie niezawodnego transportu.

Linia tych pojazdów odegrała kluczową rolę w historii Hupmobile, przyczyniając się do zdobycia przez markę reputacji producenta niezawodnych i ekonomicznych samochodów. Podobnie jak wiele innych pojazdów z tamtego okresu, nasz Hupmobile stanowi nostalgiczne przypomnienie wczesnych dni innowacji motoryzacyjnych, ukazując istotę momentu, w którym samochody przeszły transformację z luksusowych przedmiotów w powszechne środki transportu.

Prezentowany pojazd jest w stu procentach orginalny oraz kompletny. Od ostatniej renowacji upłynęło parę lat.


Mercedes-Benz 170 SD 1952r.

Prezentowany Mercedes 170 S-D to ciekawy model. Jego korzenie sięgają do czasów przedwojennych. Sam model 170 przez lata swojej produkcji przechodził różne zmiany w silnikach, zawieszeniu czy wykończeniu wnętrz. Był oferowany w różnych wersjach nadwozia od cabrio, aż po kombi. Oprócz wersji typowo cywilnych, służyły one także jako karetki czy policyjne radiowozy. Sprzedaż Mercedesa 170 S-D kierowano do dyrektorów i prezesów przedsiębiorstw. Uznawany za praprzodka obecnej klasy S. Model 170 S-D to także początki silników wysokoprężnych w samochodach osobowych. Rzędowy, czterocylindrowy silnik diesla o pojemności 1755cc rozpędza pojazd do 100 km/h w 56 sekund i zadowala się 6.1 L/100 km. Egzemplarze zasilane olejem napędowym zdobyły swoją popularność ze względu na cenę oraz dostępność paliwa w latach pięćdziesiątych, a także niski apetyt na nie. Dlatego bardzo często były wykorzystywane jako taksówki, gdzie były cenione za solidność i niską awaryjność. Produkcję modelu 170 S-D zakończono we wrześniu 1955r.

Mercedes-Benz 170 S-D W136
Rocznik: 1952
Przebieg: 20000 km
Pojemność: 1700 cm³
Rodzaj paliwa: diesel
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 40 KM

Prezentowany egzemplarz to model 170 SD wyprodukowany w Argentynie. Ogólny stan samochodu jest bardzo dobry – dawna renowacja. W roku 2018 została przeprowadzona pełna renowacja silnika, wszystkie prace są udokumentowane.
Samochód jest sprawny, zarejestrowany i gotowy do użytkowania.

Możliwość finasowania poprzez leasing


Mercedes-Benz 220 Seb Coupe

Mercedes-Benz 220 Seb W111 Coupe (1964)

Opis: Mercedes-Benz 220 Seb W111 Coupe to ikona motoryzacji z 1964 roku, która wciąż fascynuje swoim wyjątkowym stylem i doskonałym wykonaniem. Ten klasyczny samochód niemieckiej marki łączy w sobie elegancję, luksus oraz niezawodność, tworząc niepowtarzalne doświadczenie dla każdego pasjonata motoryzacji.

Silnik: Pod maską Mercedesa-Benz 220 Seb W111 Coupe tętni potężny 2200ccm silnik o 6 cylindrach, zapewniający nie tylko imponujące osiągi, ale także wyjątkową płynność jazdy. Jego moc i wydajność są doskonałą odpowiedzią na oczekiwania nawet najbardziej wymagających kierowców.

Skrzynia biegów: Wyposażony w automatyczną skrzynię biegów, ten Mercedes-Benz oferuje niezrównaną wygodę i komfort podczas jazdy. Precyzyjne przejścia między biegami sprawiają, że każda podróż staje się czystą przyjemnością.

Historia: Sprowadzony z Francji, od pierwszego właściciela, ten Mercedes-Benz 220 Seb W111 Coupe przeszedł profesjonalną renowację, podczas której został poddany naprawie lakierniczej i tapicerskiej. Wszystkie pozostałe elementy pozostają w stanie oryginalnym, fabrycznym, co czyni ten samochód nie tylko unikatowym, ale także doskonale zachowanym.

Stan techniczny: Z dokumentacją serwisową i przebiegiem 112.000 km, ten Mercedes-Benz 220 Seb W111 Coupe jest gotowy do długich i bezpiecznych podróży. Jego perfekcyjny stan techniczny gwarantuje nie tylko niezawodność, ale także długotrwałą przyjemność z jazdy.

Podsumowanie: Mercedes-Benz 220 Seb W111 Coupe to prawdziwy klejnot motoryzacji, który wciąż zachwyca swoim wyjątkowym stylem i doskonałym wykonaniem. Dla miłośników klasycznych samochodów, ten model stanowi nie tylko inwestycję, ale także wyjątkową okazję do doświadczenia prawdziwego luksusu i elegancji za kierownicą.

 

Rok produkcji: 1964

Silnik: 2200ccm; 6R

Skrzynia biegów: automatyczna

Przebieg: 112.000 km

Samochód został sprowadzony z Francji, od pierwszego właściciela. Samochód przeszedł naprawę lakierniczą i tapicerską. Wszystkie pozostałe elementy są w stanie oryginalnym, fabrycznym. Samochód posiada dokumentację serwisową.

Możliwość finasowania poprzez leasing


Mercedes-Benz 380SL 1981 r.

Zapraszam do poznania wyjątkowego Mercedesa-Benz 380SL z 1981 roku, który szuka nowego właściciela gotowego na niezapomniane przygody na drodze!

Ten kultowy roadster emanuje stylem i charakterem, będąc idealnym połączeniem elegancji i mocy. Napędzany potężnym silnikiem V8 o pojemności 3800ccm, ten Mercedes-Benz zapewnia nie tylko imponującą wydajność, ale także niezwykłe wrażenia dźwiękowe, które podkreślają jego sportowy charakter.

Przebieg samochodu wynosi około 200 000 km, co świadczy o jego solidności i trwałości. Importowany ze Stanów Zjednoczonych, przeszedł kompleksową renowację, obejmującą naprawę blacharską i lakierniczą, odnowienie poszycia dachu oraz renowację elementów drewnianych we wnętrzu.

Nie brakuje również dbałości o sprawność i bezpieczeństwo. Samochód przeszedł gruntowny przegląd i serwis zawieszenia, układu hamulcowego i kierowniczego, zapewniając bezpieczne i komfortowe podróże.

Uwagę przyciąga także jego historia. W 2022 roku wziął udział w wyprawie Classic-Tour do Chorwacji, co świadczy o jego niezawodności i doskonałych możliwościach podróżniczych.

Ten Mercedes-Benz 380SL jest gotowy do jazdy, zarejestrowany i czeka na nowego właściciela, gotowego na niezapomniane przygody za kierownicą. Skontaktuj się już dziś, aby dowiedzieć się więcej i umówić na jazdę próbną!

Możliwość finasowania poprzez leasing


Oldsmobile Toronado De Luxe 1965r.

Dziś prezentujemy Oldsmobile Toronado z roku 1965. Luksusowe fastback coupe z segmentu samochodów sportowych. Trzysta osiemdziesiąt pięć koni mechanicznych uzyskane z siedmiolitrowej V-ósemki karmionej gaźnikiem Rochester. Osiem sekund do setki, prędkość maksymalna dwieście dwadzieścia kilometrów na godzinę. „Kompaktowy” rozmiar 5359 mm na 1994 mm i wysoki na zaledwie 134 centymetry. Ponad dwie tony stali, chromu, skóry i koloru czerwonego. Jedni was usłyszą, inni zobaczą, ale na pewno wszyscy zauważą, kiedy zajedziecie po kawkę i croissanta do ulubionej lokacji. Trzeba jeszcze dodać, że to nowość w koncernie na tamte czasy była, żeby auto z przednim napędem było. Prowadzi się go przyjemnie, a po prostej idzie jak rakieta.

Oldsmobile Toronado
Rocznik: 1965
Przebieg: 78000 km
Pojemność: 6964 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Napęd na przednią oś

Możliwość finasowania poprzez leasing