Alfa Romeo Giulietta Spider 1962 r.

Alfa Romeo Giulietta Spider to klasyczny i kultowy samochód sportowy typu kabriolet ze stajni znanego włoskiego producenta samochodów. Giulietta została zaprojektowana przez renomowany włoski dom projektowy Pininfarina, który stworzył pojazd o ponadczasowym i eleganckim wyglądzie. Giulietta Spider charakteryzuje się klasycznym kształtem roadstera z długą maską, krótką tylną klapą i eleganckim, nisko zawieszonym profilem.

Alfa Romeo Giulietta Spider jest symbolem „la dolce vita” lat 50-tych we Włoszech, a poruszanie się nią po krętych, słonecznych włoskich drogach było przyjemnością, dzięki zawieszeniu zestrojonym pod kątem sportowego prowadzenia.

Zasilany gaźnikiem silnik o pojemności 1290 centymetrów sześciennych z aluminiowym blokiem oraz głowica z hemisferycznymi komorami spalania, dwa wałki rozrządu i wszystko to połączone z tylnym mostem za pomocą czterobiegowej manualnej skrzyni biegów.

Giulietta Spider jest częścią bogatej historii i dziedzictwa motoryzacyjnego Alfy Romeo, reprezentując epokę, w której włoskie samochody sportowe były znane ze swojego stylu i osiągów.
Prezentowany egzemplarz Alfy Romeo Giulietta Spider został wyprodukowany w 1962 roku i pochodzi z rynku USA. Samochód w bardzo dobrym stanie blacharskim -brak śladów poprzednich napraw oraz znacznej korozji co sprawia, że ten piękny klasyk stanowi idealną bazę do renowacji.
pojemność skokowa 1290cmm – gaźnik solex, 2 wałki rozrządu

moc 80KM
napęd na koła tylne
skrzynia biegów manualna


Corvette Stingray (C3) 1981 r.

Chevrolet Corvette (C3) Stingray to legenda w świecie samochodów sportowych. Jest to trzecia generacja modelu Corvette, która wprowadziła nazwę Stingray. Produkcja C3 trwała od 1968 do 1982 roku, a samochód zyskał ogromną popularność i uznanie wśród miłośników motoryzacji.

C3 Corvette Stingray wyróżniał się swoim charakterystycznym wyglądem i wyjątkowymi osiągami. Jego aerodynamiczna sylwetka, nisko osadzone reflektory i muskularne proporcje sprawiały, że był to samochód nie do przeoczenia na drodze. Wielu entuzjastów doceniało również jego mocne silniki, które zapewniały imponujące przyspieszenie i prędkość.

Wnętrze C3 Corvette Stingray było równie imponujące jak jego zewnętrzny wygląd. Kabina była zaprojektowana z myślą o komforcie i stylu, oferując wygodne fotele, ergonomicznie rozmieszczone elementy sterujące i wysokiej jakości materiały wykończeniowe. To sprawiało, że podróżowanie tym samochodem było prawdziwą przyjemnością.

Historia C3 Corvette Stingray jest pełna fascynujących faktów i wydarzeń. Model ten był popularny zarówno wśród kierowców codziennych, jak i w świecie wyścigów samochodowych. Wielu kierowców osiągało znakomite wyniki na torach wyścigowych, wykorzystując potencjał i osiągi tego samochodu.

C3 Corvette Stingray jest również obiektem zainteresowania kolekcjonerów i miłośników klasycznych samochodów. Dzięki swojemu unikalnemu designowi i historycznej wartości, jest to samochód, który cieszy się dużym uznaniem na rynku kolekcjonerskim.

Podsumowując, Chevrolet Corvette (C3) Stingray to ikona motoryzacji, która wciąż zachwyca swoim wyglądem i osiągami. Ten legendarny samochód sportowy jest symbolem mocy, stylu i pasji do jazdy. Bez wątpienia, C3 Corvette Stingray zasługuje na swoje miejsce w historii samochodów i w sercach miłośników motoryzacji.

W tym egzemplarzu wykonano:

  • regeneracja układu klimatyzacji
  • regeneracja tylnego zawieszenia (łożyska, tuleje, hamulce, przeguby)
  • regeneracja automatycznej skrzyni biegów
  • regencja i wyważenie wału napędowego
  • montaż systemu audio - wzmacniacz bluetooh, subwoofer

Rok produkcji: 1981

Przebieg: 110.000 km

Silnik: 5700ccm, V8

Skrzynia biegów: automatyczna

Moc: 220 KM

Napęd: na tylną oś

Samochód jest w pełni sprawny, zarejestrowany, ubezpieczony i gotowy do użytkowania.

Możliwość finasowania poprzez leasing.


Hupmobile 1919 r.

Hupmobile, wyprodukowany w 1919 roku na początku XX wieku, stanowił wyraz zaangażowania firmy Hupmobile w produkcję niezawodnych i przystępnych cenowo samochodów, dostosowanych do rozwijającego się rynku.

Odznaczał się charakterystycznym dla epoki designem, z wysoką, imponującą osłoną chłodnicy, na której widniał emblemat Hupmobile – rozpoznawalny symbol marki. Konstrukcja nadwozia, wykonana z drewna i stali, prezentowała typowe, zakrzywione błotniki oraz otwarty styl powozu, popularny we wczesnych latach motoryzacji.
Pod maską krył się czterocylindrowy silnik, odzwierciedlający ówczesne osiągnięcia technologiczne. Choć moc była skromna w porównaniu do dzisiejszych standardów, silnik był starannie dostosowany do celu, jakim było zapewnienie niezawodnego transportu.

Linia tych pojazdów odegrała kluczową rolę w historii Hupmobile, przyczyniając się do zdobycia przez markę reputacji producenta niezawodnych i ekonomicznych samochodów. Podobnie jak wiele innych pojazdów z tamtego okresu, nasz Hupmobile stanowi nostalgiczne przypomnienie wczesnych dni innowacji motoryzacyjnych, ukazując istotę momentu, w którym samochody przeszły transformację z luksusowych przedmiotów w powszechne środki transportu.

Prezentowany pojazd jest w stu procentach orginalny oraz kompletny. Od ostatniej renowacji upłynęło parę lat.


Mercedes-Benz 170 SD 1952r.

Prezentowany Mercedes 170 S-D to ciekawy model. Jego korzenie sięgają do czasów przedwojennych. Sam model 170 przez lata swojej produkcji przechodził różne zmiany w silnikach, zawieszeniu czy wykończeniu wnętrz. Był oferowany w różnych wersjach nadwozia od cabrio, aż po kombi. Oprócz wersji typowo cywilnych, służyły one także jako karetki czy policyjne radiowozy. Sprzedaż Mercedesa 170 S-D kierowano do dyrektorów i prezesów przedsiębiorstw. Uznawany za praprzodka obecnej klasy S. Model 170 S-D to także początki silników wysokoprężnych w samochodach osobowych. Rzędowy, czterocylindrowy silnik diesla o pojemności 1755cc rozpędza pojazd do 100 km/h w 56 sekund i zadowala się 6.1 L/100 km. Egzemplarze zasilane olejem napędowym zdobyły swoją popularność ze względu na cenę oraz dostępność paliwa w latach pięćdziesiątych, a także niski apetyt na nie. Dlatego bardzo często były wykorzystywane jako taksówki, gdzie były cenione za solidność i niską awaryjność. Produkcję modelu 170 S-D zakończono we wrześniu 1955r.

Mercedes-Benz 170 S-D W136
Rocznik: 1952
Przebieg: 20000 km
Pojemność: 1700 cm³
Rodzaj paliwa: diesel
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 40 KM

Prezentowany egzemplarz to model 170 SD wyprodukowany w Argentynie. Ogólny stan samochodu jest bardzo dobry – dawna renowacja. W roku 2018 została przeprowadzona pełna renowacja silnika, wszystkie prace są udokumentowane.
Samochód jest sprawny, zarejestrowany i gotowy do użytkowania.

Możliwość finasowania poprzez leasing


Mercedes-Benz 220 Seb Coupe

Mercedes-Benz 220 Seb W111 Coupe (1964)

Opis: Mercedes-Benz 220 Seb W111 Coupe to ikona motoryzacji z 1964 roku, która wciąż fascynuje swoim wyjątkowym stylem i doskonałym wykonaniem. Ten klasyczny samochód niemieckiej marki łączy w sobie elegancję, luksus oraz niezawodność, tworząc niepowtarzalne doświadczenie dla każdego pasjonata motoryzacji.

Silnik: Pod maską Mercedesa-Benz 220 Seb W111 Coupe tętni potężny 2200ccm silnik o 6 cylindrach, zapewniający nie tylko imponujące osiągi, ale także wyjątkową płynność jazdy. Jego moc i wydajność są doskonałą odpowiedzią na oczekiwania nawet najbardziej wymagających kierowców.

Skrzynia biegów: Wyposażony w automatyczną skrzynię biegów, ten Mercedes-Benz oferuje niezrównaną wygodę i komfort podczas jazdy. Precyzyjne przejścia między biegami sprawiają, że każda podróż staje się czystą przyjemnością.

Historia: Sprowadzony z Francji, od pierwszego właściciela, ten Mercedes-Benz 220 Seb W111 Coupe przeszedł profesjonalną renowację, podczas której został poddany naprawie lakierniczej i tapicerskiej. Wszystkie pozostałe elementy pozostają w stanie oryginalnym, fabrycznym, co czyni ten samochód nie tylko unikatowym, ale także doskonale zachowanym.

Stan techniczny: Z dokumentacją serwisową i przebiegiem 112.000 km, ten Mercedes-Benz 220 Seb W111 Coupe jest gotowy do długich i bezpiecznych podróży. Jego perfekcyjny stan techniczny gwarantuje nie tylko niezawodność, ale także długotrwałą przyjemność z jazdy.

Podsumowanie: Mercedes-Benz 220 Seb W111 Coupe to prawdziwy klejnot motoryzacji, który wciąż zachwyca swoim wyjątkowym stylem i doskonałym wykonaniem. Dla miłośników klasycznych samochodów, ten model stanowi nie tylko inwestycję, ale także wyjątkową okazję do doświadczenia prawdziwego luksusu i elegancji za kierownicą.

 

Rok produkcji: 1964

Silnik: 2200ccm; 6R

Skrzynia biegów: automatyczna

Przebieg: 112.000 km

Samochód został sprowadzony z Francji, od pierwszego właściciela. Samochód przeszedł naprawę lakierniczą i tapicerską. Wszystkie pozostałe elementy są w stanie oryginalnym, fabrycznym. Samochód posiada dokumentację serwisową.

Możliwość finasowania poprzez leasing


Mercedes-Benz 380SL 1981 r.

Zapraszam do poznania wyjątkowego Mercedesa-Benz 380SL z 1981 roku, który szuka nowego właściciela gotowego na niezapomniane przygody na drodze!

Ten kultowy roadster emanuje stylem i charakterem, będąc idealnym połączeniem elegancji i mocy. Napędzany potężnym silnikiem V8 o pojemności 3800ccm, ten Mercedes-Benz zapewnia nie tylko imponującą wydajność, ale także niezwykłe wrażenia dźwiękowe, które podkreślają jego sportowy charakter.

Przebieg samochodu wynosi około 200 000 km, co świadczy o jego solidności i trwałości. Importowany ze Stanów Zjednoczonych, przeszedł kompleksową renowację, obejmującą naprawę blacharską i lakierniczą, odnowienie poszycia dachu oraz renowację elementów drewnianych we wnętrzu.

Nie brakuje również dbałości o sprawność i bezpieczeństwo. Samochód przeszedł gruntowny przegląd i serwis zawieszenia, układu hamulcowego i kierowniczego, zapewniając bezpieczne i komfortowe podróże.

Uwagę przyciąga także jego historia. W 2022 roku wziął udział w wyprawie Classic-Tour do Chorwacji, co świadczy o jego niezawodności i doskonałych możliwościach podróżniczych.

Ten Mercedes-Benz 380SL jest gotowy do jazdy, zarejestrowany i czeka na nowego właściciela, gotowego na niezapomniane przygody za kierownicą. Skontaktuj się już dziś, aby dowiedzieć się więcej i umówić na jazdę próbną!

Możliwość finasowania poprzez leasing


Oldsmobile Toronado De Luxe 1965r.

Dziś prezentujemy Oldsmobile Toronado z roku 1965. Luksusowe fastback coupe z segmentu samochodów sportowych. Trzysta osiemdziesiąt pięć koni mechanicznych uzyskane z siedmiolitrowej V-ósemki karmionej gaźnikiem Rochester. Osiem sekund do setki, prędkość maksymalna dwieście dwadzieścia kilometrów na godzinę. „Kompaktowy” rozmiar 5359 mm na 1994 mm i wysoki na zaledwie 134 centymetry. Ponad dwie tony stali, chromu, skóry i koloru czerwonego. Jedni was usłyszą, inni zobaczą, ale na pewno wszyscy zauważą, kiedy zajedziecie po kawkę i croissanta do ulubionej lokacji. Trzeba jeszcze dodać, że to nowość w koncernie na tamte czasy była, żeby auto z przednim napędem było. Prowadzi się go przyjemnie, a po prostej idzie jak rakieta.

Oldsmobile Toronado
Rocznik: 1965
Przebieg: 78000 km
Pojemność: 6964 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Napęd na przednią oś

Możliwość finasowania poprzez leasing