Cadillac DTS V8 2008

Cadillac DTS V8 2008 Spoglądając na Europę


Początek XXI wieku był dla Cadillaca okresem, w którym coraz śmielej zaglądał za Ocean.
O ile w latach 90. przy pomocy ówczesnych modeli Seville STS oraz Eldorado, marka usiłowała
zaistnieć głównie na takich rynkach, jak Szwajcaria czy Niemcy, tak nowa polityka marki zakładała szerszą ekspansję.
Dzięki niej narodziły się takie modele jak CTS, BLS czy właśnie DTS.
Ich misją, prócz przekonania klientów na rynku macierzystym, było również podkupienie ich
uznanym, europejskim producentom klasy premium.
Choć ambicje amerykańskiego producenta udało się spełnić jedynie w niewielkim stopniu, pozostawił
modele które swoją specyfiką mogą przekonać nie tylko miłośników amerykańskiego stylu jazdy.
Jaki przedstawia się nasz Cadillac w liczbach?

Dane techniczne:

Rok produkcji: 2008
Silnik: V8 benzynowy
Pojemność silnika: 4565 cm3
Moc: 275 km (205 kW)/ 400 Nm
Skrzynia biegów:  automatyczna, 4-stopniowa
Napęd: przednia oś (FWD)
Prędkość maksymalna: 229 km/h
Przyspieszenie: 0-100 km/h: 7,1 s
Waga: 1818 kg
Kolor nadwozia: Czarny 
Wnętrze: Ciemnoszare, ze skórzaną tapicerką oraz ciemnobrązowymi dekorami
Numer VIN: 1G6KD57Y78U134033
Rynek pochodzenia: Stany Zjednoczone
Aktualny przebieg: 95 500 km (59 340 mil)

 

Historia i stan pojazdu:


Prezentowany Cadillac DTS dotarł do Polski w 2023 roku, przechodząc procedurę przystosowania do europejskich przepisów.
Następnie, po pomyślnym przejściu przeglądu rejestracyjnego, wykonany został serwis mający na celu doprowadzenie
wozu do idealnego stanu mechanicznego.
W jego ramach wykonano m.in. następujące prace oraz zakupy:

- uszczelniono silnik (uszczelki pod pokrywami zaworów, wiele pomniejszych uszczelnień)
- nowe, wielosezonowe opony (Uniroyal AllSeason Expert 2)
- nowy akumulator
- teflonowanie lakieru
- uzupełnienie klimatyzacji

Pomijając nieliczne oraz nieznaczne ślady użytkowania wnętrza, Cadillac wygląda oraz jeździ jak nowy.
Jego niski przebieg oraz wyraźny szacunek poprzednich właścicieli, znajduje odzwierciedlenie w wyglądzie oraz jeździe.
Czterostopniowa skrzynia bez wahania redukuje biegi, zaś zawieszenie, choć nastawione na komfort, jest
kompromisem pomiędzy "kanapowymi" wrażeniami, a precyzyjnym pokonywaniem zakrętów.
Każda funkcja czy mechanizm działa natychmiast i bez poczucia jakiegokolwiek zużycia.
Uszczelniony silnik nie pozwala na wycieki czy nawet zapocenia.
DTS cieszy również dawką wyposażenia, które obejmuje między innymi:

- elektrycznie otwierany szyberdach
- dwustrefową klimatyzację
- podgrzewane oraz wentylowane przednie fotele
- wentylowaną, tylną kanapę
- tempomat
- elektrycznie regulowane lusterka oraz fotele
- czujniki parkowania z przodu oraz tyłu

Dla kogo?


Poszukując limuzyny, która swoimi właściwościami jezdnymi uspokoi, lecz nie znuży, oferując zapas znakomicie brzmiącej mocy,
warto zwrócić uwagę na przedstawionego Cadillaca DTS. Będąc realną alternatywą dla europejskiej konkurencji, oferuje naprawdę wiele za niewielką kwotę.
Do tego nasz egzemplarz jest w wyśmienitym stanie, który cieszyć będzie przez wiele lat i kilometrów.
Zapraszamy na przegląd w naszym serwisie oraz jazdę próbną.

 


Mercedes-Benz 500SL R129 1991

Mercedes-Benz 500 SL 1991 – Klasyka, Moc i Styl w Najlepszym Wydaniu!

Marzysz o ikonie motoryzacji, która łączy elegancję, moc i niepowtarzalny styl lat 90.? Mercedes-Benz 500 SL (R129) to nie tylko klasyczny roadster, ale również symbol luksusu i inżynieryjnej perfekcji. Prezentowany egzemplarz jest po przeglądzie mechanicznym oraz po serwisie olejowym. Idealny wybór zarówno dla kolekcjonerów, jak i miłośników komfortowej, dynamicznej jazdy.

Specyfikacja:

Rok: 1991

Silnik: 5000 ccm V8 (M119)

Moc: 326 KM

Skrzynia biegów: automatyczna

Przebieg: 125.000 mil; 200.000 km

Dlaczego warto?

Klasyczny design – ponadczasowa linia nadwozia zaprojektowana przez Bruno Sacco

Mocny silnik V8 – doskonałe osiągi i niepowtarzalny dźwięk

Luksus i komfort – skórzana tapicerka, elektryczne fotele, klimatyzacja

Pełna sprawność – bezproblemowa eksploatacja, idealny na weekendowe przejażdżki

Wzrost wartości – model o rosnącym potencjale kolekcjonerskim

Pełna dostępność  – samochód w pełni sprawny, dostępny od ręki

Dach: zregenerowane zostały wszystkie siłowniki dachu, oba dachy (hardttop i softtop) w dobrym stanie

Gotowy na nowego właściciela!

Nie przegap okazji, by stać się właścicielem jednej z najbardziej pożądanych wersji Mercedes-Benz SL. Auto dostępne od ręki, zapraszamy na oględziny.

Skontaktuj się już dziś – to może być Twoja jedyna szansa na tak wyjątkowy egzemplarz!


Oldsmobile Toronado De Luxe 1965r.

Dziś prezentujemy Oldsmobile Toronado z roku 1965. Luksusowe fastback coupe z segmentu samochodów sportowych. Trzysta osiemdziesiąt pięć koni mechanicznych uzyskane z siedmiolitrowej V-ósemki karmionej gaźnikiem Rochester. Osiem sekund do setki, prędkość maksymalna dwieście dwadzieścia kilometrów na godzinę. „Kompaktowy” rozmiar 5359 mm na 1994 mm i wysoki na zaledwie 134 centymetry. Ponad dwie tony stali, chromu, skóry i koloru czerwonego. Jedni was usłyszą, inni zobaczą, ale na pewno wszyscy zauważą, kiedy zajedziecie po kawkę i croissanta do ulubionej lokacji. Trzeba jeszcze dodać, że to nowość w koncernie na tamte czasy była, żeby auto z przednim napędem było. Prowadzi się go przyjemnie, a po prostej idzie jak rakieta.

Oldsmobile Toronado
Rocznik: 1965
Przebieg: 78000 km
Pojemność: 6964 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Napęd na przednią oś

Możliwość finasowania poprzez leasing