Alfa Romeo Giulietta Spider 1962 r.

Alfa Romeo Giulietta Spider to klasyczny i kultowy samochód sportowy typu kabriolet ze stajni znanego włoskiego producenta samochodów. Giulietta została zaprojektowana przez renomowany włoski dom projektowy Pininfarina, który stworzył pojazd o ponadczasowym i eleganckim wyglądzie. Giulietta Spider charakteryzuje się klasycznym kształtem roadstera z długą maską, krótką tylną klapą i eleganckim, nisko zawieszonym profilem.

Alfa Romeo Giulietta Spider jest symbolem „la dolce vita” lat 50-tych we Włoszech, a poruszanie się nią po krętych, słonecznych włoskich drogach było przyjemnością, dzięki zawieszeniu zestrojonym pod kątem sportowego prowadzenia.

Zasilany gaźnikiem silnik o pojemności 1290 centymetrów sześciennych z aluminiowym blokiem oraz głowica z hemisferycznymi komorami spalania, dwa wałki rozrządu i wszystko to połączone z tylnym mostem za pomocą czterobiegowej manualnej skrzyni biegów.

Giulietta Spider jest częścią bogatej historii i dziedzictwa motoryzacyjnego Alfy Romeo, reprezentując epokę, w której włoskie samochody sportowe były znane ze swojego stylu i osiągów.
Prezentowany egzemplarz Alfy Romeo Giulietta Spider został wyprodukowany w 1962 roku i pochodzi z rynku USA. Samochód w bardzo dobrym stanie blacharskim -brak śladów poprzednich napraw oraz znacznej korozji co sprawia, że ten piękny klasyk stanowi idealną bazę do renowacji.
pojemność skokowa 1290cmm – gaźnik solex, 2 wałki rozrządu

moc 80KM
napęd na koła tylne
skrzynia biegów manualna


Corvette Stingray (C3) 1981 r.

Chevrolet Corvette (C3) Stingray to legenda w świecie samochodów sportowych. Jest to trzecia generacja modelu Corvette, która wprowadziła nazwę Stingray. Produkcja C3 trwała od 1968 do 1982 roku, a samochód zyskał ogromną popularność i uznanie wśród miłośników motoryzacji.

C3 Corvette Stingray wyróżniał się swoim charakterystycznym wyglądem i wyjątkowymi osiągami. Jego aerodynamiczna sylwetka, nisko osadzone reflektory i muskularne proporcje sprawiały, że był to samochód nie do przeoczenia na drodze. Wielu entuzjastów doceniało również jego mocne silniki, które zapewniały imponujące przyspieszenie i prędkość.

Wnętrze C3 Corvette Stingray było równie imponujące jak jego zewnętrzny wygląd. Kabina była zaprojektowana z myślą o komforcie i stylu, oferując wygodne fotele, ergonomicznie rozmieszczone elementy sterujące i wysokiej jakości materiały wykończeniowe. To sprawiało, że podróżowanie tym samochodem było prawdziwą przyjemnością.

Historia C3 Corvette Stingray jest pełna fascynujących faktów i wydarzeń. Model ten był popularny zarówno wśród kierowców codziennych, jak i w świecie wyścigów samochodowych. Wielu kierowców osiągało znakomite wyniki na torach wyścigowych, wykorzystując potencjał i osiągi tego samochodu.

C3 Corvette Stingray jest również obiektem zainteresowania kolekcjonerów i miłośników klasycznych samochodów. Dzięki swojemu unikalnemu designowi i historycznej wartości, jest to samochód, który cieszy się dużym uznaniem na rynku kolekcjonerskim.

Podsumowując, Chevrolet Corvette (C3) Stingray to ikona motoryzacji, która wciąż zachwyca swoim wyglądem i osiągami. Ten legendarny samochód sportowy jest symbolem mocy, stylu i pasji do jazdy. Bez wątpienia, C3 Corvette Stingray zasługuje na swoje miejsce w historii samochodów i w sercach miłośników motoryzacji.

W tym egzemplarzu wykonano:

  • regeneracja układu klimatyzacji
  • regeneracja tylnego zawieszenia (łożyska, tuleje, hamulce, przeguby)
  • regeneracja automatycznej skrzyni biegów
  • regencja i wyważenie wału napędowego
  • montaż systemu audio - wzmacniacz bluetooh, subwoofer

Rok produkcji: 1981

Przebieg: 110.000 km

Silnik: 5700ccm, V8

Skrzynia biegów: automatyczna

Moc: 220 KM

Napęd: na tylną oś

Samochód jest w pełni sprawny, zarejestrowany, ubezpieczony i gotowy do użytkowania.

Możliwość finasowania poprzez leasing.


Jaguar E-type cabrio 1969 seria II

Jaguar E-Type, znany także jako Jaguar XKE, to legendarny samochód sportowy, który zadebiutował w 1961 roku i szybko zdobył status ikony motoryzacyjnej. Seria II została wprowadzona w 1968 roku i kontynuowała dziedzictwo swojego poprzednika, oferując wyrafinowany styl i imponujące osiągi.

Zewnętrznie Jaguar E-Type Serii II zachował charakterystyczny, smukły design swojego poprzednika, ale przeszedł pewne subtelne zmiany, takie jak większe reflektory, brak znaczników kierunkowskazów na błotnikach oraz zmieniony grill. Jaguar seri 2 był również dostępny w dwóch wariantach nadwozia: coupe i kabriolet, oba oferujące eleganckie i sportowe proporcje.
Pod maską Jaguar E-Type serii II kryła się potężna jednostka napędowa. Większość modeli była wyposażona w sześciocylindrowy silnik o pojemności 4.2 litra, który generował imponującą moc i moment obrotowy, zapewniając przy tym dynamiczną i ekscytującą jazdę. Manualna skrzynia biegów była standardowa, chociaż dostępna była również wersja z skrzynią automatyczną.

Wnętrze Jaguar E-Type serii II kontynuowało luksusową tradycję marki, oferując wygodne fotele, wysokiej jakości materiały wykończeniowe i ekskluzywne detale. Kabriolet był wyposażony w manualnie składany dach, który umożliwiał jazdę z wiatrem we włosach, podczas gdy coupe oferowało więcej przestrzeni bagażowej i wygodę podróżowania.
Jaguar E-Type serii II 1969 roku jest nie tylko symbolem elegancji i luksusu, ale także legendą motoryzacyjną, która nadal zachwyca entuzjastów swoim wyjątkowym stylem i wydajnością. Dla wielu miłośników motoryzacji jest to jedno z najbardziej pożądanych i cenionych klasycznych samochodów sportowych.

Jaguar E-type cabrio seria II

Rok produkcji:1969

Silnik: 4200ccm ; 6R

Skrzynia biegów: manualna

Samochód jest kompletny i oryginalny, stanowi dobrą bazę do renowacji.

 


Jaguar E-type coupe 1970 seria II

Jaguar E-Type, znany także jako Jaguar XKE, to legendarny samochód sportowy, który zadebiutował w 1961 roku i szybko zdobył status ikony motoryzacyjnej. Seria II została wprowadzona w 1968 roku i kontynuowała dziedzictwo swojego poprzednika, oferując wyrafinowany styl i imponujące osiągi.

Zewnętrznie Jaguar E-Type Serii II zachował charakterystyczny, smukły design swojego poprzednika, ale przeszedł pewne subtelne zmiany, takie jak większe reflektory, brak znaczników kierunkowskazów na błotnikach oraz zmieniony grill. Jaguar seri 2 był również dostępny w dwóch wariantach nadwozia: coupe i kabriolet, oba oferujące eleganckie i sportowe proporcje.
Pod maską Jaguar E-Type serii II kryła się potężna jednostka napędowa. Większość modeli była wyposażona w sześciocylindrowy silnik o pojemności 4.2 litra, który generował imponującą moc i moment obrotowy, zapewniając przy tym dynamiczną i ekscytującą jazdę. Manualna skrzynia biegów była standardowa, chociaż dostępna była również wersja z skrzynią automatyczną.

Wnętrze Jaguar E-Type serii II kontynuowało luksusową tradycję marki, oferując wygodne fotele, wysokiej jakości materiały wykończeniowe i ekskluzywne detale. Kabriolet był wyposażony w manualnie składany dach, który umożliwiał jazdę z wiatrem we włosach, podczas gdy coupe oferowało więcej przestrzeni bagażowej i wygodę podróżowania.
Jaguar E-Type serii II 1969 roku jest nie tylko symbolem elegancji i luksusu, ale także legendą motoryzacyjną, która nadal zachwyca entuzjastów swoim wyjątkowym stylem i wydajnością. Dla wielu miłośników motoryzacji jest to jedno z najbardziej pożądanych i cenionych klasycznych samochodów sportowych.

Jaguar E-type coupe seria II

Rok produkcji: 1970

Silnik: 4200ccm; 6R

Skrzynia biegów: automatyczna

Samochód jest oryginalny i kompletny w 90%. Brakuje kolektora ssącego z gaźnikami.

Samochód jest dobrą bazą do renowacji.


Mercedes-Benz 220 Seb Coupe

Mercedes-Benz 220 Seb W111 Coupe (1964)

Opis: Mercedes-Benz 220 Seb W111 Coupe to ikona motoryzacji z 1964 roku, która wciąż fascynuje swoim wyjątkowym stylem i doskonałym wykonaniem. Ten klasyczny samochód niemieckiej marki łączy w sobie elegancję, luksus oraz niezawodność, tworząc niepowtarzalne doświadczenie dla każdego pasjonata motoryzacji.

Silnik: Pod maską Mercedesa-Benz 220 Seb W111 Coupe tętni potężny 2200ccm silnik o 6 cylindrach, zapewniający nie tylko imponujące osiągi, ale także wyjątkową płynność jazdy. Jego moc i wydajność są doskonałą odpowiedzią na oczekiwania nawet najbardziej wymagających kierowców.

Skrzynia biegów: Wyposażony w automatyczną skrzynię biegów, ten Mercedes-Benz oferuje niezrównaną wygodę i komfort podczas jazdy. Precyzyjne przejścia między biegami sprawiają, że każda podróż staje się czystą przyjemnością.

Historia: Sprowadzony z Francji, od pierwszego właściciela, ten Mercedes-Benz 220 Seb W111 Coupe przeszedł profesjonalną renowację, podczas której został poddany naprawie lakierniczej i tapicerskiej. Wszystkie pozostałe elementy pozostają w stanie oryginalnym, fabrycznym, co czyni ten samochód nie tylko unikatowym, ale także doskonale zachowanym.

Stan techniczny: Z dokumentacją serwisową i przebiegiem 112.000 km, ten Mercedes-Benz 220 Seb W111 Coupe jest gotowy do długich i bezpiecznych podróży. Jego perfekcyjny stan techniczny gwarantuje nie tylko niezawodność, ale także długotrwałą przyjemność z jazdy.

Podsumowanie: Mercedes-Benz 220 Seb W111 Coupe to prawdziwy klejnot motoryzacji, który wciąż zachwyca swoim wyjątkowym stylem i doskonałym wykonaniem. Dla miłośników klasycznych samochodów, ten model stanowi nie tylko inwestycję, ale także wyjątkową okazję do doświadczenia prawdziwego luksusu i elegancji za kierownicą.

 

Rok produkcji: 1964

Silnik: 2200ccm; 6R

Skrzynia biegów: automatyczna

Przebieg: 112.000 km

Samochód został sprowadzony z Francji, od pierwszego właściciela. Samochód przeszedł naprawę lakierniczą i tapicerską. Wszystkie pozostałe elementy są w stanie oryginalnym, fabrycznym. Samochód posiada dokumentację serwisową.

Możliwość finasowania poprzez leasing


Mercedes-Benz 450 SLC 5.0 1978r.

Na jesieni siedemdziesiątego siódmego roku wkracza na rynek topowa wersja Mercedesa C107 SLC 450 5.0 najmocniejszy silnik generujący 240 koni mechanicznych. Powstało ich mniej niż trzy tysiące. Cała produkcja modelu obejmowała ponad sześćdziesiąt tysięcy sztuk. C107 jest rzadziej widywane na drogach niż bliźniacze R107, a wersji z 240 konną V8 powstało poniżej 5 procent całej produkcji, ale to tylko liczby. Tak naprawdę czterysta pięćdziesiątka z pięcio-litrowym silnikiem to limuzyna z sportowym charakterem. I nie jest to przyjemnie mruczący kanapowiec dla dyrektorów z „cięższą nogą” tylko homologowana komfortowa rajdówka. Rajdówka odnosząca sukcesy w rajdach odbywających się w Afryce czy Ameryce. Cechami wyróżniającymi SLC są aluminiowa pokrywa bagażnika oraz klapa silnika, a także aluminiowe wzmocnienia zderzaka oraz charakterystyczne żaluzje w bocznych tylnych szybkach.

Mercedes-Benz 450 SLC 5.0
Rocznik: 1978
Pojemność: 5l
Moc: 240 koni
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna

Przedstawiony samochód pochodzi z rynku amerykańskiego jest kompletny, posiada oryginalne felgi BBS Mahle oraz kierownice Lorinser.
Zapala, jeździ, ale wymaga renowacji. Idealna baza do zbudowania rajdówki.

 


Mercedes-Benz 500 SL 1982 r.

Mercedes-Benz 500 SL R107

Rocznik: 1982

Przebieg: 95000 km

Pojemność: 5000 cm³

Rodzaj paliwa: benzyna

Skrzynia biegów: automatyczna

Rodzaj napędu: tył

Moc: 240 KM

Grubość powłoki lakierniczej: 130 – 260 mikronów

500SL - najmocniejsza i najbardziej pożądana wersja Mercedesa modelu 107.

Samochód pochodzi z rynku USA, ma niski przebieg i jest w bardzo dobrym stanie, posiada nowe poszycie dachu, nowe dywany, skórzane fotele przednie i tylne (wersja 2+2) oraz nowe opony.

Mechanicznie jest sprawny, po przeglądzie i serwisie układu hamulcowego, zawieszeń, wszystkie oleje wymienione.

W komplecie z samochodem jest twardy dach.

Dodatkowo samochód posiada oryginalne wycieraczki reflektorów i spryskiwacze. Dostępna jest obszerna dokumentacja serwisowa oraz oryginalna instrukcja obsługi.

W 2023 roku samochód brał udział w wyprawie Classic-Tour do Grecji, trasę o długości 4000 Km pokonał bez żadnego problemu.

Możliwość finasowania poprzez leasing


Mercedes-Benz 500 SL 1985r. R107 2+2

Z przyjemnością prezentujemy dziś samochód Mercedes-Benz 500 SL R107 z 1985 roku. Jest to trzecia generacja linii SL zastępująca W113 zwaną Pagodą, produkowana między latami 1971, a 1989. Eleganckie sportowe cabrio charakteryzujące się wysokim poziomem luksusu i jakością wykonania. Komfortowe, dynamiczne, z pojemnym bagażnikiem. Żal go nie zabrać w trasę nadmorskimi drogami czy górskimi serpentynami. Powiadają, że dach składa się w mniej niż 30 sekund, a licznik nie pokazuje kilometrów tylko kilofrajdy i im ich więcej tym bardziej szczęśliwy właściciel.

Oferowany egzemplarz pochodzi z rynku amerykańskiego, posiada europejskie reflektory oraz twardy dach. Samochód jest na bieżąco serwisowany, a jego bardzo dobry stan potwierdziło uczestnictwo w wyprawach Classic-Tour. Jak na swoje trzydzieści osiem lat zachowany jest w dobrym stanie, oczywiście ma swoje wady natury kosmetycznej jak rozdarta skóra na podłokietniku czy postrzępione nakładki progów, ale mechanicznie jest w doskonałej kondycji. Posiada nowe opony, twardy dach, tempomat, działającą klimatyzację oraz wszystkie sprawne urządzenia. Jest to wersja czteroosobowa. Prawdziwe gran turizmo z osiemdziesiątych lat i to z bardzo atrakcyjnym przebiegiem.

Mercedes-Benz 500 SL
Rocznik: 1985
Pojemność: 4973
Rodzaj paliwa: benzyna
Moc silnika: 240 KM
Przebieg: 122118 km
Skrzynia biegów: automatyczna
Rodzaj napędu: na tył

Możliwość finasowania poprzez leasing


Mercedes-Benz 500SL 2+2 1982 r.

Mercedes-Benz 500 SL 2+2

Rok produkcji 1982

Moc silnika 240 KM

Przebieg 150.000 km

 

Najbardziej poszukiwana i najmocniejsza wersja modelu Mercedesa 107 - 500 SL
Samochód jest oryginalny i kompletny, posiada w komplecie hard-top, oryginalna wersja 2+2
Sprawny mechanicznie, pracy wymaga lakier, wnętrze i blacharka.
Bardzo dobra baza, atrakcyjny wariant kolorystyczny.


Mercedes-Benz 560 SL 1987r. R107

Prezentujemy Mercedes-Benz 560 SL R107 z 1987 roku, który kontynuował ideę swojego poprzednika W113 Pagody czyli wygodnego sportowego kabrioletu. „Ten charakterystyczny typ samochodu zdobył swoją reputację wśród grupy wymagających, indywidualistycznych kierowców na wszystkich pięciu kontynentach i symbolizował zrównoważoną syntezę sportowego charakteru, komfortu i wysokiej jakości wykonania.”
Mercedesy serii R107 są przeznaczone dla „kierowców, którzy kochają emocje jazdy kabrioletem, którzy chcą doświadczyć prawdziwej jazdy - na co dzień - jako: osobistą przyjemność. Ludzie, którzy widzą swoje pojazdy jako wyraz indywidualistycznego stylu życia, a którzy wciąż oczekują komfortu, wygody, wysokiej jakości materiałów i pierwszorzędnej jakości wykonania. „SL” stało się obowiązującą formułą nietuzinkowości i ekscytacji, ale bez hałasu, i trudu prowadzenia, który tak często idzie w parze z jazdą sportowym samochodem.„

Prezentowany samochód pochodzi z rynku amerykańskiego, charakteryzuje się potwierdzonym w Carfaxie niskim przebiegiem rzędu 90000 kilometrów, a co za tym idzie doskonale zachowanym wnętrzem. Kalifornijskie słońce nie było dla niego łaskawe więc otrzymał nowy lakier wraz z nowymi uszczelkami. Oprócz sprawnego wyposażenia jak klima, tempomat czy elektryczne szyby i lusterka zawiera oryginalne narzędzia oraz instrukcję. Pojazd jest w doskonałej kondycji mechanicznej oraz nie zawiera grama korozji. Wakacyjna podróż z Bielska-Białej do Grecji nie zrobiła na tym egzemplarzu żadnego wrażenia i zaraz po otarciu kurzu oraz uzupełnieniu płynu do spryskiwacza był gotowy do następnych kilku tysięcy kilometrów.

Mercedes-Benz 560 SL R107
Rocznik: 1987
Przebieg: 90000 km
Pojemność: 5600 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Napęd na tylną oś

„” - cytaty pochodzą z katalogu Mercedesa z 1988 roku

Możliwość finasowania poprzez leasing


Mercedes-Benz 560 SL R107 1986r.

Z przyjemnością przedstawiamy Mercedesa 560 SL R107 z 1986r. Auto dla osób ceniących wygodę i niemiecką solidność z tamtych lat. Nie bez znaczenia jest wiatr we włosach i słońce głaskające skórę. Wszystkie wrażenia w towarzystwie przyjemnego brzmienia 5.6 litrowej V8. Jest to ostatnia wersja produkowanego 18 lat modelu R107. Prezentowany pojazd posiadający ponad 200 koni mechanicznych niczym nie ustępuje na drodze samochodom teraźniejszym.

Mercedes-Benz 560 SL R107
Rocznik: 1986
Przebieg: 250000 km
Pojemność: 5600 cm³

Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna

Napęd na tylną oś
Moc: 220 KM

Oferowany egzemplarz posiada największą dostępną jednostkę o pojemności 5.6 L. Auto wyróżnia się atrakcyjną, oryginalną kolorystyką – srebrne nadwozie, granatowe wnętrze. Samochód pochodzi z rynku amerykańskiego, jest w pełni sprawny, zarejestrowany (żółte tablice) i gotowy do jazdy. Samochód został polakierowany, zostały usunięte ogniska korozji, ma nowe poszycie foteli, nowe dywany, a deska rozdzielcza oraz elementy drewniane zostały poddane regeneracji. Została też wymieniona przednia szyba i poszycie dachu. Zawieszenia i hamulce są po przeglądzie, zostały wymienione amortyzatory, przewody hamulcowe i tuleje gumowe kołyski. Silnik i skrzynia biegów są po serwisie olejowym.

Możliwość finasowania poprzez leasing


Nissan Datsun 240Z 1972r.

Datsun 240Z to samochód sportowy, który zdobył serca miłośników motoryzacji na całym świecie. Jego wyjątkowy design, doskonałe osiągi i przystępna cena sprawiły, że stał się ikoną swojej epoki.
Samochód został wprowadzony na rynek w 1969 roku przez japońską markę Datsun, która obecnie należy do koncernu Nissan. Pojazd został zaprojektowany jako odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na atrakcyjne, sportowe samochody w przystępnej cenie. Datsun 240Z był pierwszym modelem z serii Z, która stała się jednym z najbardziej rozpoznawalnych symboli marki. 240Z wyróżniał się charakterystycznym, smukłym nadwoziem o aerodynamicznym kształcie. Jego niski profil, długa maska i krótki tył nadawały mu sportowy wygląd. Samochód był również wyposażony w charakterystyczne reflektory w kształcie "oczu", które dodawały mu agresywnego wyrazu. Pod maską Datsuna 240Z znajdował się 2,4-litrowy, sześciocylindrowy silnik o mocy 151 KM, który pozwalał osiągnąć imponujące przyspieszenie i prędkość maksymalną. Dzięki lekkiej konstrukcji i doskonałemu układowi jezdnemu zapewniał dynamiczną i ekscytującą jazdę.

W 1971 roku Edgar Herrmanna jako kierowca wraz z pilotem Hans Schüllerem w Datsunie 240Z odnieśli spektakularne zwycięstwo w rajdzie „Safari Rally”, jednym z najtrudniejszych rajdów terenowych na świecie. To zwycięstwo potwierdziło nie tylko niezawodność samochodu, ale także jego doskonałe osiągi w trudnych warunkach. Datsun 240Z odnosił liczne sukcesy w wyścigach organizowanych przez Sports Car Club of America (SCCA). Samochód był konkurencyjny zarówno na torach wyścigowych, jak i na trasach rajdowych, co przyczyniło się do jego popularności wśród profesjonalnych kierowców i amatorów.
Datsun 240Z to legendarny samochód sportowy, który wciąż zachwyca miłośników motoryzacji swoim wyglądem i osiągami. Jego wpływ na świat motoryzacji jest niezaprzeczalny, a jego miejsce w historii jest niezatarte. Datsun 240Z to ikona, która nadal inspiruje i fascynuje kolejne pokolenia.

Prezentujemy poszukiwany klasyk w segmencie samochodów sportowych Nissana 240Z z rynku amerykańskiego, wyprodukowany w 1972 roku. Sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 2400, trzybiegowa skrzynia automatyczna. Samochód wymaga renowacji, czeka na nowego właściciela, który włoży w niego swoją pracę i serce.


Oldsmobile Toronado De Luxe 1965r.

Dziś prezentujemy Oldsmobile Toronado z roku 1965. Luksusowe fastback coupe z segmentu samochodów sportowych. Trzysta osiemdziesiąt pięć koni mechanicznych uzyskane z siedmiolitrowej V-ósemki karmionej gaźnikiem Rochester. Osiem sekund do setki, prędkość maksymalna dwieście dwadzieścia kilometrów na godzinę. „Kompaktowy” rozmiar 5359 mm na 1994 mm i wysoki na zaledwie 134 centymetry. Ponad dwie tony stali, chromu, skóry i koloru czerwonego. Jedni was usłyszą, inni zobaczą, ale na pewno wszyscy zauważą, kiedy zajedziecie po kawkę i croissanta do ulubionej lokacji. Trzeba jeszcze dodać, że to nowość w koncernie na tamte czasy była, żeby auto z przednim napędem było. Prowadzi się go przyjemnie, a po prostej idzie jak rakieta.

Oldsmobile Toronado
Rocznik: 1965
Przebieg: 78000 km
Pojemność: 6964 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Napęd na przednią oś

Możliwość finasowania poprzez leasing


Porsche 924s 1987r.

Dziś na sprzedaż oferujemy niezwykłe Porsche 924s wyprodukowane w 1987 roku, które zachwyca swoją autentycznością i wyjątkowym stanem zachowania. Jest to prawdziwa perełka dla pasjonatów motoryzacji.

Ten klasyczny samochód jest w oryginalnym stanie fabrycznym, co stanowi niebywałą rzadkość na rynku. Zaledwie 5400 mil potwierdzonego przebiegu świadczą o tym, że ten pojazd był traktowany z najwyższą troską przez swojego właściciela. To nie tylko samochód, to kawałek historii, który zachował swoje pierwotne piękno.

Do prezentowanego Porsche jest dołączona szczegółowa dokumentacja serwisowa, która potwierdza profesjonalne podejście do utrzymania tej jakby, nie było zabytkowej już dziewięćset dwudziestki czwórki w doskonałej kondycji.

Wyposażone w silnik o pojemności 2,5 litra, Porsche 924s zapewnia wyjątkowe osiągi i niezawodność. To nie tylko ikona designu, ale także doskonałe doświadczenie za kierownicą, które dostarczy mnóstwo emocji każdemu kierowcy.

Jeśli pragniesz stać się właścicielem tego wyjątkowego Porsche 924s, nie czekaj dłużej. To unikatowa okazja, aby wzbogacić swoją kolekcję o legendarny pojazd z zachowanym duchem lat minionych. Skontaktuj się z nami już dziś, aby poznać więcej szczegółów i umówić się na spotkanie z tą motoryzacyjną perełką.


Triumph TR6 1971r.

Brytyjski samochód sportowy Triumph TR6

Rok produkcji: 1971

Przebieg: 121.000 km

Silnik: 2500ccml 6R

Skrzynia biegów: manualna

Samochód zapala i jeździ, wygląda nieźle, ale wymaga pracy