Alfa Romeo Giulietta Spider 1962 r.

Alfa Romeo Giulietta Spider to klasyczny i kultowy samochód sportowy typu kabriolet ze stajni znanego włoskiego producenta samochodów. Giulietta została zaprojektowana przez renomowany włoski dom projektowy Pininfarina, który stworzył pojazd o ponadczasowym i eleganckim wyglądzie. Giulietta Spider charakteryzuje się klasycznym kształtem roadstera z długą maską, krótką tylną klapą i eleganckim, nisko zawieszonym profilem.

Alfa Romeo Giulietta Spider jest symbolem „la dolce vita” lat 50-tych we Włoszech, a poruszanie się nią po krętych, słonecznych włoskich drogach było przyjemnością, dzięki zawieszeniu zestrojonym pod kątem sportowego prowadzenia.

Zasilany gaźnikiem silnik o pojemności 1290 centymetrów sześciennych z aluminiowym blokiem oraz głowica z hemisferycznymi komorami spalania, dwa wałki rozrządu i wszystko to połączone z tylnym mostem za pomocą czterobiegowej manualnej skrzyni biegów.

Giulietta Spider jest częścią bogatej historii i dziedzictwa motoryzacyjnego Alfy Romeo, reprezentując epokę, w której włoskie samochody sportowe były znane ze swojego stylu i osiągów.
Prezentowany egzemplarz Alfy Romeo Giulietta Spider został wyprodukowany w 1962 roku i pochodzi z rynku USA. Samochód w bardzo dobrym stanie blacharskim -brak śladów poprzednich napraw oraz znacznej korozji co sprawia, że ten piękny klasyk stanowi idealną bazę do renowacji.
pojemność skokowa 1290cmm – gaźnik solex, 2 wałki rozrządu

moc 80KM
napęd na koła tylne
skrzynia biegów manualna


Jensen Interceptor MKIII (1974) Kabriolet

Miło nam zaprosić wszystkich entuzjastów nietuzinkowej motoryzacji oraz pasjonatów aukcji samochodowych pod poniższy link:

 

Car&Classic - Jensen Interceptor III Convertible

 

Wprowadzenie:

    • Model: Jensen Interceptor MKIII, rok produkcji: 1974.
    • Liczba właścicieli: Pierwszy właściciel w Europie.
    • Samochód został sprowadzony do Polski w 2017 roku i od tamtej pory znajduje się w rękach prywatnego kolekcjonera.
    • Przebieg: Licznik wskazuje 12,731 mil, jednak rzeczywisty przebieg nie jest znany.

Silnik i wydajność:

    • Silnik: Benzynowy, o pojemności 7206 cm³ i mocy 280 KM.
    • Skrzynia biegów: Automatyczna, trzy biegowa
    • Stan techniczny: Silnik nie był rozbierany przez obecnego właściciela, pracuje prawidłowo. Wymieniono pompę wody, pompę paliwa, świece oraz przewody wysokiego napięcia.

Wygląd zewnętrzny:

    • Kolor: Czerwony, nadwozie było odnawiane w Stanach Zjednoczonych. Obecnie lakier posiada pewne mankamenty (szczegóły na zdjęciach).
    • Felgi i opony: Oryginalne, pięcioramienne felgi aluminiowe, opony marki CooperTires w rozmiarze 205/70R15.
    • Stan karoserii: Karoseria w stanie oryginalnym, nie wymaga napraw blacharskich, ale wymaga poprawek lakierniczych. Chromowane elementy są w większości w bardzo dobrym stanie, z wyjątkiem drobnych zarysowań pokrywy otworu w progu i niewielkiego uszkodzenia tylnego zderzaka (szczegóły na zdjęciach).

Wnętrze:

    • Wykończenie: Wnętrze po renowacji, skórzane fotele, kierownica obszyta skórą marki Lecarra, deska rozdzielcza oklejona skajem.
    • Dodatkowe wyposażenie: Kierownica Lecarra, chromowany zestaw wskaźników z dodanym wskaźnikiem temperatury (oryginalny wskaźnik nie działa poprawnie).
    • Stan wnętrza: Wnętrze odrestaurowane, w bardzo dobrym stanie, nosi jedynie drobne ślady użytkowania. Deska rozdzielcza wymaga bardziej starannej renowacji.

Technika:

    • Zawieszenie i hamulce w dobrym stanie, samochód regularnie serwisowany, dyferencjał po pełnej renowacji.
    • Mechanicznie i elektrycznie samochód działa prawidłowo, jednak klimatyzacja wymaga naprawy.

Stan podwozia:

    • Podwozie w stanie oryginalnym, wymaga uwagi i konserwacji. Szczegółowe zdjęcia dostępne w galerii.

Samochód ten jest wyjątkowym egzemplarzem, doskonale nadającym się do dalszej renowacji i użytkowania przez miłośników klasycznych pojazdów.


Maserati Biturbo Spyder 1987

Maserati Biturbo Spyder 1987 Doładowane Dolce Vita

Myśląc o sezonie na jazdę klasykiem, pojawia się wizja kabrioletu ze świetnie brzmiącym silnikiem, takim jak włoskie, dwu i pół-litrowe V6?
Cenisz oryginalność, która pozwoli wyjść poza schemat proponowanych w tej kategorii aut, a która ściąga
spojrzenia nie tylko pośród entuzjastów motoryzacji?
Nadal poszukujesz swojego typu na stylowe pokonywanie kilometrów europejskich dróg w trakcie wypoczynku?
W mediolańskich zakładach
Zagato, w 1987 roku ukończono jedną z 3076 sztuk Maserati Biturbo Spyder, która może być rozwiązaniem.


Dane techniczne:

Rok produkcji: 1987
Silnik: V6 podwójnie doładowany, benzynowy, gaźnikowy
Pojemność silnika: 2491 cm3
Moc: 192 km (141 kW)/ 302 Nm
Skrzynia biegów:  automatyczna, 3-stopniowa
Napęd: tylna oś (RWD)
Prędkość maksymalna: 215 km/h
Przyspieszenie: 0-100 km/h: 7,5 s
Waga: 1245 kg
Kolor nadwozia: Czarny (Nero)
Wnętrze: wykończone w beżowej skórze oraz w drewnie, zachowane w oryginale
Numer VIN: ZAMFL1103HA330934
Rynek pochodzenia: Stany Zjednocznone
Aktualny przebieg: 38 000 km (23 000 mil)

 

Historia i stan pojazdu:

Prezentowane Maserati pochodzi z 1987 roku, i jest już egzemplarzem poprawionym zarówno pod względem zabezpieczeń antykorozyjnych, jak i rozwiązań mechanicznych.
Skrótem, wyeliminowano w nim wiele problemów „wieku dziecięcego”, jednocześnie zachowując najbardziej klasyczną formę jego sylwetki, która przeszła lifting już kilka miesięcy po wyprodukowaniu te
j sztuki.
Nasz egzemplarz zasilany jest podwójnym gaźnikiem Webera, który mimo opinii „kapryśnego”, tutaj nie dostarcza kierowcy zmartwień.

W
ykończenie wnętrza świetnie zniosło próbę czasu, zarówno pod względem kondycji skóry, elementów plastikowych, jak i drewnianych dekorów.
Jedynie na samych fotelach i podłokietniku widać zmarszczenia, lecz próżno szukać w nich jakichkolwiek ubytków.
Będąc egzemplarzem dedykowanym rynkowi amerykańskiemu, nasze Biturbo wyposażone jest w automatyczną, trzybiegową skrzynię, która pracuje płynnie w pełnym zakresie.

Wóz przeszedł w 2024 roku niewielką naprawę blacharsko lakierniczą, brak na nim śladów korozji.
Jest również po serwisie mającym na celu głównie uszczelnienie silnika/wyeliminowanie drobnych wycieków.
Oprócz tego w ostatnich miesiącach regenerację przeszedł układ wspomagania kierownicy oraz pompa hamulca.
Samochód jest zdrowy i gotów do podboju autostrad i bulwarów, posiada pełną dokumentację samochodu zabytkowego w Polsce
oraz certyfikat Maserati Classics.

Dla kogo?

Jeśli cenisz ostre, wyraziste linie połączone z włoską egzotyką, oraz relaksującą, choć lubiącą wysokie obroty charakterystyką silnika, sprawdź nasze Biturbo.
W otoczeniu wysokiej jakości materiałów,
brzmieniu klasycznej, włoskiej „v-szóstki” oraz z dobrą pogodą wokół, trudno o lepsze motoryzacyjne doświadczenia.


Skoda Felicia 1960 r.

Marzysz o posiadaniu prawdziwego kawałka historii motoryzacji? Teraz masz szansę! Sprzedajemy legendarną Skodę Felicię z roku 1960. Eksportowy kabriolet z bloku wschodniego.
To niezwykła okazja dla miłośników klasycznych samochodów. Skoda Felicia 1960 r. to nie tylko pojazd, to prawdziwa legenda, która wciąż czaruje swoją historią.