Alfa Romeo Giulietta Spider 1962 r.
Alfa Romeo Giulietta Spider to klasyczny i kultowy samochód sportowy typu kabriolet ze stajni znanego włoskiego producenta samochodów. Giulietta została zaprojektowana przez renomowany włoski dom projektowy Pininfarina, który stworzył pojazd o ponadczasowym i eleganckim wyglądzie. Giulietta Spider charakteryzuje się klasycznym kształtem roadstera z długą maską, krótką tylną klapą i eleganckim, nisko zawieszonym profilem.
Alfa Romeo Giulietta Spider jest symbolem „la dolce vita” lat 50-tych we Włoszech, a poruszanie się nią po krętych, słonecznych włoskich drogach było przyjemnością, dzięki zawieszeniu zestrojonym pod kątem sportowego prowadzenia.
Zasilany gaźnikiem silnik o pojemności 1290 centymetrów sześciennych z aluminiowym blokiem oraz głowica z hemisferycznymi komorami spalania, dwa wałki rozrządu i wszystko to połączone z tylnym mostem za pomocą czterobiegowej manualnej skrzyni biegów.
Giulietta Spider jest częścią bogatej historii i dziedzictwa motoryzacyjnego Alfy Romeo, reprezentując epokę, w której włoskie samochody sportowe były znane ze swojego stylu i osiągów.
Prezentowany egzemplarz Alfy Romeo Giulietta Spider został wyprodukowany w 1962 roku i pochodzi z rynku USA. Samochód w bardzo dobrym stanie blacharskim -brak śladów poprzednich napraw oraz znacznej korozji co sprawia, że ten piękny klasyk stanowi idealną bazę do renowacji.
pojemność skokowa 1290cmm – gaźnik solex, 2 wałki rozrządu
moc 80KM
napęd na koła tylne
skrzynia biegów manualna
Jensen Interceptor MKIII (1974) Kabriolet
Miło nam zaprosić wszystkich entuzjastów nietuzinkowej motoryzacji oraz pasjonatów aukcji samochodowych pod poniższy link:
Car&Classic - Jensen Interceptor III Convertible
Wprowadzenie:
-
- Model: Jensen Interceptor MKIII, rok produkcji: 1974.
- Liczba właścicieli: Pierwszy właściciel w Europie.
- Samochód został sprowadzony do Polski w 2017 roku i od tamtej pory znajduje się w rękach prywatnego kolekcjonera.
- Przebieg: Licznik wskazuje 12,731 mil, jednak rzeczywisty przebieg nie jest znany.
Silnik i wydajność:
-
- Silnik: Benzynowy, o pojemności 7206 cm³ i mocy 280 KM.
- Skrzynia biegów: Automatyczna, trzy biegowa
- Stan techniczny: Silnik nie był rozbierany przez obecnego właściciela, pracuje prawidłowo. Wymieniono pompę wody, pompę paliwa, świece oraz przewody wysokiego napięcia.
Wygląd zewnętrzny:
-
- Kolor: Czerwony, nadwozie było odnawiane w Stanach Zjednoczonych. Obecnie lakier posiada pewne mankamenty (szczegóły na zdjęciach).
- Felgi i opony: Oryginalne, pięcioramienne felgi aluminiowe, opony marki CooperTires w rozmiarze 205/70R15.
- Stan karoserii: Karoseria w stanie oryginalnym, nie wymaga napraw blacharskich, ale wymaga poprawek lakierniczych. Chromowane elementy są w większości w bardzo dobrym stanie, z wyjątkiem drobnych zarysowań pokrywy otworu w progu i niewielkiego uszkodzenia tylnego zderzaka (szczegóły na zdjęciach).
Wnętrze:
-
- Wykończenie: Wnętrze po renowacji, skórzane fotele, kierownica obszyta skórą marki Lecarra, deska rozdzielcza oklejona skajem.
- Dodatkowe wyposażenie: Kierownica Lecarra, chromowany zestaw wskaźników z dodanym wskaźnikiem temperatury (oryginalny wskaźnik nie działa poprawnie).
- Stan wnętrza: Wnętrze odrestaurowane, w bardzo dobrym stanie, nosi jedynie drobne ślady użytkowania. Deska rozdzielcza wymaga bardziej starannej renowacji.
Technika:
-
- Zawieszenie i hamulce w dobrym stanie, samochód regularnie serwisowany, dyferencjał po pełnej renowacji.
- Mechanicznie i elektrycznie samochód działa prawidłowo, jednak klimatyzacja wymaga naprawy.
Stan podwozia:
-
- Podwozie w stanie oryginalnym, wymaga uwagi i konserwacji. Szczegółowe zdjęcia dostępne w galerii.
Samochód ten jest wyjątkowym egzemplarzem, doskonale nadającym się do dalszej renowacji i użytkowania przez miłośników klasycznych pojazdów.
Maserati Biturbo Spyder 1987
Maserati Biturbo Spyder 1987 Doładowane Dolce Vita
Myśląc o sezonie na jazdę klasykiem, pojawia się wizja kabrioletu ze świetnie brzmiącym silnikiem, takim jak włoskie, dwu i pół-litrowe V6?
Cenisz oryginalność, która pozwoli wyjść poza schemat proponowanych w tej kategorii aut, a która ściąga spojrzenia nie tylko pośród entuzjastów motoryzacji?
Nadal poszukujesz swojego typu na stylowe pokonywanie kilometrów europejskich dróg w trakcie wypoczynku?
W mediolańskich zakładach Zagato, w 1987 roku ukończono jedną z 3076 sztuk Maserati Biturbo Spyder, która może być rozwiązaniem.
Dane techniczne:
Rok produkcji: 1987
Silnik: V6 podwójnie doładowany, benzynowy, gaźnikowy
Pojemność silnika: 2491 cm3
Moc: 192 km (141 kW)/ 302 Nm
Skrzynia biegów: automatyczna, 3-stopniowa
Napęd: tylna oś (RWD)
Prędkość maksymalna: 215 km/h
Przyspieszenie: 0-100 km/h: 7,5 s
Waga: 1245 kg
Kolor nadwozia: Czarny (Nero)
Wnętrze: wykończone w beżowej skórze oraz w drewnie, zachowane w oryginale
Numer VIN: ZAMFL1103HA330934
Rynek pochodzenia: Stany Zjednocznone
Aktualny przebieg: 38 000 km (23 000 mil)
Historia i stan pojazdu:
Prezentowane Maserati pochodzi z 1987 roku, i jest już egzemplarzem poprawionym zarówno pod względem zabezpieczeń antykorozyjnych, jak i rozwiązań mechanicznych.
Skrótem, wyeliminowano w nim wiele problemów „wieku dziecięcego”, jednocześnie zachowując najbardziej klasyczną formę jego sylwetki, która przeszła lifting już kilka miesięcy po wyprodukowaniu tej sztuki.
Nasz egzemplarz zasilany jest podwójnym gaźnikiem Webera, który mimo opinii „kapryśnego”, tutaj nie dostarcza kierowcy zmartwień.
Wykończenie wnętrza świetnie zniosło próbę czasu, zarówno pod względem kondycji skóry, elementów plastikowych, jak i drewnianych dekorów.
Jedynie na samych fotelach i podłokietniku widać zmarszczenia, lecz próżno szukać w nich jakichkolwiek ubytków.
Będąc egzemplarzem dedykowanym rynkowi amerykańskiemu, nasze Biturbo wyposażone jest w automatyczną, trzybiegową skrzynię, która pracuje płynnie w pełnym zakresie.
Wóz przeszedł w 2024 roku niewielką naprawę blacharsko lakierniczą, brak na nim śladów korozji.
Jest również po serwisie mającym na celu głównie uszczelnienie silnika/wyeliminowanie drobnych wycieków.
Oprócz tego w ostatnich miesiącach regenerację przeszedł układ wspomagania kierownicy oraz pompa hamulca.
Samochód jest zdrowy i gotów do podboju autostrad i bulwarów, posiada pełną dokumentację samochodu zabytkowego w Polsce
oraz certyfikat Maserati Classics.
Dla kogo?
Jeśli cenisz ostre, wyraziste linie połączone z włoską egzotyką, oraz relaksującą, choć lubiącą wysokie obroty charakterystyką silnika, sprawdź nasze Biturbo.
W otoczeniu wysokiej jakości materiałów, brzmieniu klasycznej, włoskiej „v-szóstki” oraz z dobrą pogodą wokół, trudno o lepsze motoryzacyjne doświadczenia.
Skoda Felicia 1960 r.
Marzysz o posiadaniu prawdziwego kawałka historii motoryzacji? Teraz masz szansę! Sprzedajemy legendarną Skodę Felicię z roku 1960. Eksportowy kabriolet z bloku wschodniego.
To niezwykła okazja dla miłośników klasycznych samochodów. Skoda Felicia 1960 r. to nie tylko pojazd, to prawdziwa legenda, która wciąż czaruje swoją historią.