Maserati Biturbo Spyder 1987

Maserati Biturbo Spyder 1987 Doładowane Dolce Vita

Myśląc o sezonie na jazdę klasykiem, pojawia się wizja kabrioletu ze świetnie brzmiącym silnikiem, takim jak włoskie, dwu i pół-litrowe V6?
Cenisz oryginalność, która pozwoli wyjść poza schemat proponowanych w tej kategorii aut, a która ściąga
spojrzenia nie tylko pośród entuzjastów motoryzacji?
Nadal poszukujesz swojego typu na stylowe pokonywanie kilometrów europejskich dróg w trakcie wypoczynku?
W mediolańskich zakładach
Zagato, w 1987 roku ukończono jedną z 3076 sztuk Maserati Biturbo Spyder, która może być rozwiązaniem.


Dane techniczne:

Rok produkcji: 1987
Silnik: V6 podwójnie doładowany, benzynowy, gaźnikowy
Pojemność silnika: 2491 cm3
Moc: 192 km (141 kW)/ 302 Nm
Skrzynia biegów:  automatyczna, 3-stopniowa
Napęd: tylna oś (RWD)
Prędkość maksymalna: 215 km/h
Przyspieszenie: 0-100 km/h: 7,5 s
Waga: 1245 kg
Kolor nadwozia: Czarny (Nero)
Wnętrze: wykończone w beżowej skórze oraz w drewnie, zachowane w oryginale
Numer VIN: ZAMFL1103HA330934
Rynek pochodzenia: Stany Zjednocznone
Aktualny przebieg: 38 000 km (23 000 mil)

 

Historia i stan pojazdu:

Prezentowane Maserati pochodzi z 1987 roku, i jest już egzemplarzem poprawionym zarówno pod względem zabezpieczeń antykorozyjnych, jak i rozwiązań mechanicznych.
Skrótem, wyeliminowano w nim wiele problemów „wieku dziecięcego”, jednocześnie zachowując najbardziej klasyczną formę jego sylwetki, która przeszła lifting już kilka miesięcy po wyprodukowaniu te
j sztuki.
Nasz egzemplarz zasilany jest podwójnym gaźnikiem Webera, który mimo opinii „kapryśnego”, tutaj nie dostarcza kierowcy zmartwień.

W
ykończenie wnętrza świetnie zniosło próbę czasu, zarówno pod względem kondycji skóry, elementów plastikowych, jak i drewnianych dekorów.
Jedynie na samych fotelach i podłokietniku widać zmarszczenia, lecz próżno szukać w nich jakichkolwiek ubytków.
Będąc egzemplarzem dedykowanym rynkowi amerykańskiemu, nasze Biturbo wyposażone jest w automatyczną, trzybiegową skrzynię, która pracuje płynnie w pełnym zakresie.

Wóz przeszedł w 2024 roku niewielką naprawę blacharsko lakierniczą, brak na nim śladów korozji.
Jest również po serwisie mającym na celu głównie uszczelnienie silnika/wyeliminowanie drobnych wycieków.
Oprócz tego w ostatnich miesiącach regenerację przeszedł układ wspomagania kierownicy oraz pompa hamulca.
Samochód jest zdrowy i gotów do podboju autostrad i bulwarów, posiada pełną dokumentację samochodu zabytkowego w Polsce
oraz certyfikat Maserati Classics.

Dla kogo?

Jeśli cenisz ostre, wyraziste linie połączone z włoską egzotyką, oraz relaksującą, choć lubiącą wysokie obroty charakterystyką silnika, sprawdź nasze Biturbo.
W otoczeniu wysokiej jakości materiałów,
brzmieniu klasycznej, włoskiej „v-szóstki” oraz z dobrą pogodą wokół, trudno o lepsze motoryzacyjne doświadczenia.